Kirjaudu
perjantai, 23. marraskuu 2007
Eipäs ole tullut kirjoiteltua taas pitkään aikaan..
Taas uusi gerbapoikue hakusessa.. tää on toivotonta!!
Gerbiilit:Kata (Black)
TalvikotNeemu (normaali)
Apinat:Minä
Sateenkaarisilta:Gerbiilit:Helmi (cappuccino)Karkki (honey fox?)
Suomen hamsteriyhdistys ry.Hamsteriyhdistyksen foorumi
Suomen gerbiiliyhdistys ry.Gerbiili.info foorumi
Suomen kani- ja jyrsijäliitto ry.
Tean gerbiilikasvatus
Petsie
Yleinen
Kommentit