Joo, oli pakko kokeilla! :)
Edellisessä alko ärsyttää ihan sikana se nimi, siis se nmikä on osotteessa ja muutenkin. Se jotenkin tuntu vanhalta, mitä se olikin. Nyt tästä tulee virallisesti mun koirablogi, joka siis tarkottaa että, kiroitan näistä mun dogsitter-jutuista, kurssi on kyllä vielä kesken ja alkoi vasta nyt syksyllä, mutta mulla on kyllä jo hommia, niin kun ne jotka oli mun vanhaa blogia lukenu (siellä olikin tosi "paljon" tekstiä :]) niin varmaan tietää että mä vien mieän naapurin Salukia lenkeille, käyn näyttelyissä ja treenaan. Salukin nimi on siis Barakisch Nader Xareji eli Nadi. Nadi on seitsemän vuotta vanha ja tosi pirteä saluki. Koulutuksesta kumminkin varmaan huomaa että se on saluki, välillä aika välinpitämätön, mutta kuitenkin jaksaa innostua ainakin hetkeksi josrain lelusta, leikistä tai liikkeestä. Mun haaveissa olisi nadin kanssa osallistua jossain vaiheessa mölli-tokoon.. mikä saattaa olla vielä aika pitkän matkan päässä. Osaa nimitääin vielä vain hypyn (kohtalaisen huonosti senkin), istumisen, luoksetulon ja odottamisen. Eli aika paljon treenattavaa vielä.

Tässäpä tämän päivän kuulumiset ja muut.. Laitoin pari kuvaa mukaan, joita otin muutama viikko sitten :)

emma

915073.jpg
Nadi

915076.jpg
Nadi

915080.jpg
Lacy´s Peter Pan eli Remu, mun kaverin Mimmin koira