Tosi mahtavaa, uus blogi ja jo kaks päivää kirjottamatta! Mitäköhän tästä nyt sitten tuleekaan, kun en jaksa edes joka toinen päivä kirjoitella :)

Käytiin kattomassa Mimmin kanssa yhtä whippettiä, jota ruvetaan nyt siis viemään ulos, oli kyllä tosi ihana, Dyynien Unikeko, musta Whippet uros! Tosi sulonen, mennään huomenna uudestaan ja kunnon lenkille. Viedään Ollia vaan silleen kuukauden aikaa suurinpiirtein, kun omistajalta oli selkäranka murtunut, niin ei voi viedä tätä suloista otusta lenkille. Ihan ymmärrettävää, kun Olli on voittanut ratajuoksussa tosi paljon! Ihana koiruus, täytyy sanoa!

Eilen käytiin lenkillä Nadin, Remun ja Mimmin kanssa. Otettiin vähän kuvia, mut en voi laittaa niitä vielä, koska ei oo koneella. Laittelen niitä kuvia sitten saan ne ensin koneelle.

Neemun kanssa on nyt aloitettu dietti, se ei saa yhtää ylimääräisiä herkkuja, sen verran ihava tuo pallero on. Muutenkin sunnuntaina on nyt sitten ekat näyttelyt, joihin ollaan päästy ja pitää olla hyvässä kunnossa. Tuskin ehtii enään laihtua siihen mennessä, mutta Lemmikkimessuille sitten.

Ooh! Hirvee messari kuume! Luin taas vaihteeks koirat.com:issa Messari keskusteluja ja hirvee kuume tuli! Paitsi jännittää vähän miten meillä menee Nadin kanssa, kun sen verran vähän kokemusta noista näyttelyistä! :D Mutta joo, katotaan nyt.. ehkä se hyvin menee tai sitten ei

Laittelenpa sitten niitä kuvia, kun mimmi ehtii niitä lähetellä..